Monday, March 16, 2015

* Seminar Slides *

Dah beberapa hari aku buka website untuk student, nak tengok class dekat mana tapi lepas lunch ni buka-buka je terus lecturer dah say hi to all of us.
Slides untuk 1st seminar weekend ni dia dah update. Rasa cuak tu dah mula timbul dah dekat hati aku ni.


Aku dah mula cuak ni. Classmate pun tak tahu siapa lagi. Yang pasti dari 3 kelas subjek aku attend nanti just 2-3 orang je yang masuk semua kelas tu sebab yang lain dah dapat pengecualian kot expecially yang ex-UITM. Untunglah mereka-mereka tu.
Buka website ni pun tak tahu lagi nak godeh-godeh macam mana. Yang penting mana-mana slides yang lecturer tu dah upload, kita copy dan baca dululah ye.
Aku ni dah lama tak masuk kelas, takut dah berkarat heh.
Yang paling lawak bangang hari ni, sampai aku menjerit bergegar satu opis ialah bila aku salah reply dalam forum dekat student but actually my attention is to the lecturer.
Nampak kan kekaratan aku kat situ.
Apapun, semoga semuanya berjalan lancar. Lap peluh cuak sat!


0 comments: