Wednesday, April 3, 2013

*Mood Melantun-lantun*

I'm not really in the mood today!
Di tempat kerja keadaan suam-suam kuku...
Dari pagi sebelum pergi kerja lagi dah dapat mesej yang pada aku agak vongoks dan kebudak-budakkan tapi aku tak kuasa nak layan sebab aku tahu, staff sorang tu memang sengal...
Let it be asalkan dia ada mai kerja...
Hari ni sampai tempat kerja pagi-pagi pun ada yang bikin kecoh, tak pasal-pasal teammate aku kena tempias hembusan nafas naga berapi aku hari ni...
Dah nak balik tadi pula kena tahan dengan kok tiri...
It's ok sebab akhirnya aku dapat meloloskan diri juga dan dapat pulang agak awal dari kebiasaan...
Berdoa je esok dia tak membebel tinggalkan watikah berjela dia sebelum dia cuti kahwin bermula lusa...
Dengar dia bercuti adalah seperti satu keraian bagi kami walau dia hanya ambil cuti kahwin sampai Isnin depan saja....
Tiba rumah ada pula yang buat mood aku melantun-lantun...
Sampai la ni, mood aku tak berapa betul...
Badan pun tak berapa nak ok....
Perut rasa macam nak pecah, pinggang rasa macam nak putus...
Tak boleh lelap mata dah aku rasa ni...
Dan sekarang, mari kita on tv di bilik ni yang dah lama gelap...
On juga bersama dvd player...
Mari kita layan cerita Spider!
Gambar aku tak tahulah muncul kat atas atau bawah sebab aku update guna tipon jek...huhuhu...
Cik lappy masih gila tak sempat hantar masuk hospital...
Cik I charging malas aku nak cabut....
Mood aku sekarang adalah tak keruan dan terdampar...

Sent from my BlackBerry® Smartphone

0 comments: