Tuesday, March 26, 2013

*Tido*

Masalah besar menjelma semula! Aku tak boleh tidur walaupun mata seakan semakin layu dan kian rabak... Banyak sungguh hal perkara yang melintas mencantas khayalan yang aku ingin bawa masuk ke mimpi malam ni..
Kusut? Serabut atau terlalu banyak berfikir.... Sedang leka mengintai kisah indah insan lain, adakalanya aku terlupa kisah sendiri... Hilang arah, tujuku seakan mari dipersimpangan...
Aku dah makin merepek saat ini...
Esok perlu bangun awal untuk meneruskan resolusi baru selepas pulih dari sakit....
Bukan sakit hati tapi sakit yang tak pernah dinanti malahan dibenci...
Tapi tak boleh benci lebih-lebih sebab orang selalu berkata sakit itu pennyuci diri....
Fikiranku bergerak pantas dari satu perkara ke satu perkara mengatakan " Hello! " pada aku...
Aku tak suka! Cepatlah segalanya berakhir .... Aku tak larat! Aku dah penat!
Aku nak cuba tidur sekarang tapi kalaulah tak boleh juga, redha jelah....

#aku mengarut malam ni setelah beberapa entryku terdelete oleh "delete" button lappy ku yang gila...
Now updating situ calit2 is not so me....tak puas hati...ngeeeee

0 comments: