Friday, March 15, 2013

* Empty *

Feel empty...
Itu je yang boleh aku kata sekarang.
Datang kerja dengan keadaan minda kosong objektif. Balik rumah juga fikiran melayang...
Mungkin terlalu kusut boleh menyebabkan kita rasa semua benda yang kita buat adalah kosong.
Ada masanya aku rasa aku tak ada hala tuju.
Apa tujuan aku kerja, aku ada sekarang aku tak tahu.
Hati kosong, jiwa kosong.
Adakalanya aku ketawa bergelak sakan bila bersama teman-teman tapi hakikatnya aku tak tahu apa yang lucu.
Hanya sekadar melepaskan tekanan yang aku tak tahu nak kata.
Syukur hari ini sudah tiba ke hujung minggu walaupun di tempat kerja rasa kusut dek gangguan puaka tepi aku namun rasa lega tu sedikit demi sedikit datang menyapa..Huhu..
Walau hari ni aku sangka boleh dapat cabut balik awal sikit tapi tak jadi la pula.
Ada pula orang MC. Tak apalah, redha sajalah.
Aku pun balik awal sebab nak balik ke kampung. Biarlah orang nak kata apa bila asyik nampak aku asyik balik tapi inilah aku.
Selagi ada peluang untuk bersama keluarga, gunakan sepenuhnya lagipun mulai minggu depan aku dah kena mula standby untuk kerja hujung minggu lagi.
Sampai bila tu tak tahulah...

* Bagai buaian usang, kosong tak ada kekeuatan untuk berayun kembali*

#Semoga kekosongan yang aku lalui ni takkan lama dan bakal dapat diisi dan dapat tukar angin baru...Aminnnnn

4 comments:

nABiL said...

kene cari peneman idup ni..br la xkosong..heheh:-p

Min Min said...

Pandailah ko kan Bi, ada je nak kenakan aku..
Mung tu bila lagi?,,hehe

nABiL said...

pndaila..hehe...
bila ape??huhuh..

Min Min said...

Bilalah..hehehe..buat2 tak paham pulak...