Sunday, February 3, 2013

*Tak Mudah*

Sebenarnya tak mudah untuk berpura-pura....
Trust me caused I feel it now...Pretending like nothing tapi dalam hati hanya tuhan saja yang tahu...
Wish all happy with my decision....Mungkin dengan cara aku tarik diri boleh membuatkan orang lain rasa lega...
The main reason is simple...We are not suitable,senang je aku cakap kami tak sesuai....
Hakikatnya sebaliknya hati ni cakap, ko dah kenapa? Usaha tangga kejayaan tapi aku tak boleh tamak macam anjing dengan bayang-bayang, yang dikejar tak dapat,yang dikendong berciciran...
Buat sibuk diri dengan kerja is better sebab bila dah penat baik takkan sempat nak fikir yang lain...
Tak suka buat macam ni tapi terpaksa kot....
Siapa aku berbanding orang lain...I have nothing.....
Ingat aku suka jadi pemerhati je? Memenatkan buat macam tu....
Berdoa agar beliau bahagia dan meet someone who suit him....
May be distance is nothing to me but when talking about feelings,it was another tinggi.
Semoga semua happy...
Aminnnn...

#need to be more positive!chaiyok!

0 comments: