Monday, January 21, 2013

*awak*

Awak, saya bukan menilai awak dari apa yang awak ada tapi saya menilai awak dari apa isi kata hati ini bisikkan saat mula-mula terlihat peribadi wajah tu... Saya tak tahu siapa awak.. Saya menyambut Salam perkenalan diatas nama sekadar teman dialam maya....
Walaubagaimanapun, saya cuba beranikan diri untuk kenal awak setelah saya yakin kita boleh berkawan diluar alam maya namun rasa sekejap saya perkara tu berlaku dan keadaan menjarakkan kita saat kita mula mencari siapa diri masing-masing..... Namun saat itu jarak bagaikan tidak menjadi penghalang.... Saya tak kisah dan awak bagaikan setuju dengan perkara tu... Namun bagaikan seperti yang berlaku sebelum ini, awak seakan-akan serupa saja.... Kembali ke sini lantas menghilang... Terdetik saat itu, mungkin saya perlu undur diri dan itu yang saya akan lakukan.... Saya tak mahu pisang berbuah dua kali.... Sebelum terjadi lebih baik saya pergi.... Subuh kelmarin, saya tersentak dengan mimpi aneh yang membuatkan saya mengambil keputusan untuk terus berdiam diri...
Biarlah apa pun, saya tak nak ambil pusing.. Hidup ini hanyalah sementara, mungkin awak salah satu hentian persinggahan sementara yang tuhan dah tentukan.... Walau apa pun yang terjadi, hidup masih perlu diteruskan...
Semoga apa yang awak buat, sentiasa dirahmati dan awak sentiasa bahagia.....


#aku merepek saat tak boleh tidur...awak pagi nanti di opis Ada PA.....redha jelah apa yang result nak diberi pada aku....form pun aku tak fill in lagi...tak ada mood...sama macam selera aku yang mati minggu ni, tak ada perasaan langsung bila tengok makanan dan akibatnya berat badan aku turun serta back pain juga menyerang....Hulu

2 comments:

nABiL said...

ehem2....adakah tu tanda2 hati sedang diketuk oleh seseorang??hehe

Min Min said...

Biey,bukan hati diketuk..
dah lumat dah, hahaha...
xde papelah, monolog waktu sengal jek tuh...