Wednesday, December 19, 2012

* Aku, Dia & Tong Sampah*

Habislah aku...Sampai sekarang mata tak boleh lelap lagi..
Tadi cuba untuk tido tak boleh so aku melayanlah cerita Aku,Dia & Tong Sampah lakonan Beto Kusyairi (Nama lebih kurang Angah-> Huzairi) dan Siti Saleha...
Sweet story tapi ingat, tu cerita ye...Dalam alam nyata belum tentu lagi...
Lama dan ramai dah kot orang lain tengok cerita ni tapi bagi aku yang terhegeh-hegeh ni baru pagi ni tertengok sebab mata memang tak boleh lelap...
Tak tahu macam mana aku nak bangun pergi kerja nanti...
Kalau tak tido kompom aku tak boleh kerja..Sekarang tak macam dulu, tak tido selamba badak lagi boleh kerja macam biasa...Adakah ini tanda-tanda penuaan? Hahaha....mengaku sajalah faktor usia...
Back to the story.Aku sekarang minat gila denan Beto...
Pasal apa? Pasal watak yang dia bawa sekarang semakin sweet...Hehehe...Muka biasa-biasa saja dan mungkin boleh dikatakan ganas kot tapi dalam hati ada taman....
He got his own karismalah...
Beto sekarang banyak watak suka nasihat orang, bawa ke arah yang positif dalam nada bersahaja...
I like this type of guy..Hehehe....


Don't think it as membebel but nasihatttttttt....
Dulu masa Beto berlakon cerita apa entah yang ada Johan Ashaari jadi Botak tu dulu aku tak follow pun cerita tu...Cerita Juvana ke? Correct me if I'm wrong sebab kerja macam aku tak sesuai kot follow series movie dulu...
Sekarang follow sebab dah boleh tengok online so anytime aku boleh buka semula....
About watak Beto, dalam Istanbul Aku Datang pun aku suka...
Ada one sentence dia bagi pada Lisa Surihani tapi aku tak dapat ingat secara tepat yang bermakna kalau dah semadi jadi darah daging memang susah ke apa macam tu...
Sangat mendalam maksud....Maaf aku memag tak ada effort nak ingat dialog ni semua....
Dalam cerita Aku Mahu Terbang, pun banyak dialog yang rasa macam hummmmmm...hehehe

*Banyak lagi kot cerita mamat ni yang aku tengok dan terlepas tapi memang dia karisma dia tersendiri*
Ni update pun sebab tengah melting lagi tengok Beto ni...
Yes, Beto after Aaron Aziz as Adam Mukhriz...

#MasyaAllah, nak jadi apalah aku ni....Kerja malas, baca novel, bloging dan online movie semakin rajin dan tadi hampir terjebak dengan dengan online shopping...Any suitable job for a person with the hobbies like me? huhuhu

5 comments:

norinaomar said...

min..sama macam kita..minat sangat dengan dia ni..kita start minat since dia berlakon drama bersiri Geng surau masa bulan puasa 2010 kalau tak silap

Min Min said...

Geng surau dia ada ek kak?
Dia adalah seorang mamat yang berkarisma...
wahahaha...

Cik BB said...

wpun dia xhensem mcm aaron aziz, tp watak n gaya dia sgt natural....

br pas tgk aku, dia n tong sampah gak ni...melting....

dlm istanbul tu ayat dia "kalau 2 hati dah sebati sukar utk dileraikan"...

Min Min said...

Cik B,
dia type yg bersahaja kannnn...
melting terus kita..
yup, itulah ayat dlm istanbul aku datang...
sorylah yo, aku ni bab2 nk igt skrip mmg failed..hehehe..tp yg pasti, cair sudahhhhh...

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..