Sunday, October 14, 2012

* Mahu Bertukar Jadi Hulk!*

Hari ni hari Ahad, dah lama tak kena kerja hari Ahad tiba-tiba minggu ni turn aku.
Sangatlah malas sampai tak dapat dibayangkan.
Sangat mengantuk, sehingga after subuh tadi sem[at lagi ligan seround tidur.
Malas tahap gaban sangatlah tu.
Sebenarnya aku nak cerita pasal Halal Fest di PWTC tapi aku tak ada mood.
Kerja tengah lambai-lambai aku ni sambil aku pun rasa macam katil kat rumah tu tengah lambai sama sambil bagi flying kiss pada aku.
Datang kerja hari Ahad, haruslah cek semalam punya orang datang apa yang diarang dah settlekan tapi macam hek!
Assistants pula bagi kerja macam hek juga. Aku yang hari ni pakai serba hijau memang sesuai dah jadi Hulk.
Dah tu Joker2 ni pun pagi-pagi cari pasal dengan aku siapa suruh?
Kan sedap kena cuci clorox dah.

#Bebel dah...nanti hupdate lagi...

0 comments: