Wednesday, October 10, 2012

*Blogging Ketika Jammed!*

*Bukti aku tengah tension dalam jammed!aku tak boleh stucked dalam jammed sebab nanti aku sakit kepala nak muntah*

Tak pernah dibuat dek orang...Ni jem memang spesis tak bergerak langsung dekat setengah jam...
Lokasi, flyover Batu Tiga...aku nak terkucillah, migrainlah...semua ada...
Traffic light rosak je punca dia...
Waktu ni hujan pula...
Abang polis tak nak jaga hujan-hujan la ni...
Habis dah impian aku nak tengok ulangan kisah En.Adam dan Pn.Hawa semalam sebab semalam elok je cerita mula,aku tidur...
Habis cerita kakak tuan rumah suruh tidur dalam bilik sebab dia pun nak tidur dah,nak off lampu kipas semua...
Ni abang polis baru mai...tolonglahhhhh cepat settlekan kereta,lori,bas yang berselirat dekat depan tu bang...
Saya nak terkucil ni...hahaha...
Balik rumah nanti dah sah-sah lepas tol nak masuk taman ada roadblock...
Dah 2minggu abang dan pakcik polis tu semua budget rajin...
Mungkin ada kes kot...
Yang kereta belakang ni aku tak tahulah ada pakai otak ke tidak, dok hon-hon aku...
Aku tau depan aku ni ada gap tapi kalau aku ke depan pun,bukan boleh jalan pun...
Takut orang nak selit masuk? Tak adanya sebab kanan kiri kereta semua rapat dah...
Ko tengok aku perempuan,kereta comel, ingat suka suki ke aku nak bagi orang buli...
Hamboi!
Nahhhh, siap membebel panjang pun kereta tak jalan-jalan lagi...gila lama!
Dekat 45minit ni dow!
Nak pusing ambil jalan lain jauh dah,tol dekat depan ni je...
Abang polis ni datang pun tak guna,dia bagi lepas arah lain je dari tadi...UNFAIR! Jadi tiang lampu je lagi bagus!


#bertabahlah hati dan pundi kencing! Hahaha, tak senonoh!
Sent from my BlackBerry® Smartphone

0 comments: