Monday, September 10, 2012

*Monday Blues*

Tersangatlah blues even I'm actually wearing pinkish red tudung anda white blouse with pink & green stripes...
Hari ni Monday blues adalah sangat menebal dan lebih dari biasa...
Dari hari Jumaat tidur lewat dalam pukul 3pagi, Sabtu pun sama sebab tolong orang prepare barang memasak bersambung sampai malam tadii sebab ada buat makan-makan untuk dua rumah sekaligus...
Penat weiiii...Tidur lewat, bangun awal...
Kakak sebelah rumah menjadi Chef, aku menolong je...Tapi dia pun balik kerja baru nak start masak..
Dua orang lagi tak ada...Seorang terpaksa kerja sampai pukul 10 tapi boleh curi-curi balik...
Terbaik betul...Seorang lagi ke Perak, jumpa bakal parent in law...
Dari pagi semalam mula aku dok settlekan kerja rumah dulu, mendobi, mengemas dan menyapu lepas tu keluar sekejap pergi lunch,cuci kereta dan beli kek sementara chef besar balik kerja...
Kelam kelibut balik, makanya startlah menolong sambil belajar cara masak nasi Bukhara...
Yang paling best aku boleh makan daging dia sebab tak ada bau...
Yeayyyy!!!!!
Tapi kakak tu dah siap juga menu ayam untuk aku telan ------> rendang ayam...
Malam seawal sebelum maghrib tetamu dah mula sampai, kami belum mandi bagai...
Wahhhh, jantung macam nak gugur...
Yelah, mula-mula rumah sebelah je nak buat tiba-tiba kakak tuan umah aku kata gabung terus...
Masak banyaklah, lepas tu dua orang je...
Macam ribut dibuatnya...
Apapun till here aku punya mood nak menulis...
Update kemudian, itupun kalau rajin....hahaha..

#Saya sangat mengantuk.

0 comments: