Friday, July 13, 2012

* 13.07.2012*

* Baru balik dari seberang makanya tarikh jadi tanggal 13 Juli la yek...hehe*
Tarikh apakah?
Ok, hari ni tarikh roadtax dan insuran kereta aku expired ye.
Tepat jam 12tengahmalam ni kalau aku masih ada atas jalan raya makanya its illegal la..hehe
Sebenarnya selain dari tarikh expired tu, tak ada apa pun...
Tak tahu nak letak title apa sebenarnya, dah lama tak menulis kat sini.
Ada buka blog pun baca hasil tulisan orang lain, itupun sekali lalu.
Tak tahulah mana masa aku pergi..
Kerjalah kot..Lately aku selalu masuk pintu opis kul 8am dan balik selewat 10-10.30pm...
Ada yang cakap better aku bawa bantal,tilam selimut  dan berumah je kat opis..
Kerja memang tak pernah habis tapi kalau tak dibuat lagi makin berlonggok, selain tu nak elak stress kerja dateline.
Balik lewat bukan sengaja malahan adakalanya sebab tak sedar masa yang dah berlalu.
Minggu ni lagi berlonggok kerja disebabkan meninggalkan opis untuk seminggu pada minggu lepas.
Summary untuk training seminggu lepas pun tak dan lagi nak buat dan forward pada bos.
Hanya sekadar sempat melayangkan email training material dan form feedback wajib isi.
Masuk-masuk kerja kena buat audit, masyaAllah!
Audit baru settle satu, 2lagi aku tak buat lagi...
Itu baru audit, bukan repot audit.
Hari ni pula kena start buat training pada new join dalam department.
Serabut, selain membebel di twitter, di sinilah boleh membebel...
Di facebook tak boleh sebab ada stalker kat opis aku ni.
Stalker gitu-gitu je tak apa lagi tapi yang ni stalker KECOH punya yang oleh bikin isu.

#Membebel sorang-sorang tapi tak apa, dua minggu ni balik kampung, boleh bebel adik aku..next week sambut Ramadhan siap ambil extra 1day cuti...hehehe

2 comments:

norinaomar said...

balik 10.30 malam??????????
tuuuuu dia!
*terkebil-kebil

Min Min said...

Kak Noi, that's my life sekarang..
Sebab tu kalau cuti off HP.
Seminggu adalah 2-3kali je kak..
Single bolehlah..
Eik, ada keje kosong sesuai tuk saya? ahahahaha