Tuesday, April 24, 2012

*_____*

* I wish I have my own time to Lalalala~ *

Hari ni macam-macam rasa ada pada aku.
Sebenarnya dari hari Ahad lagi rasa malas nak kerja dah melanda.
Badan rasa sakit-sakit.
Sejuk mungkin tapi suhu panas.
Hari ni datang kerja pun masih down, kerja ada je tapi aku macam tak hati nak buat.
Bangun lewat dah dua hari ni, dah masuk kereta keluar semula sebab tertinggal barang.
Pejam celik dah hampir pertengahan tahun.
Sekejap saja masa berlalu dan teringat kata-kata mak.
Kalau betul yang mak katakan, macam mana aku nak cari jalan lepaskan diri?
Semua ni bukan aku mahu, semua ni dah ditentukan, bukan tak mencuba.
Aku rasa bosan dah ni.
Nak balik rumah sekarang boleh?
Malas nak kerja, tak ada mood.
I'm not happy!
Itulah yang sebenarnya.
Aku dah bosan dengan yang aku buat sekarang.

#Ada sesiapa nak offer kerja?

2 comments:

norinaomar said...

ada orang nak masuk meminang ke Min???? haaaaa

Min Min said...

bukan la kak, kalau ada seronoknyaaaaa...LOL