Wednesday, June 8, 2011

* Alahai.... *

Ku dah kena sampuk Nora Elena tapi tak dan nak tengok di TV3...
Poyo kan aku, orang lain tengok dah nak habis aku baru nak kecoh cerita bagai...
Aku ni asyik dengar dari mulut-mulut semua orang saja terutamanya Puan Puteri Nuur kita dan termasuklah juga adik bujangku....
Awwww, jiwa-jiwa ok adik bujangku...
Hahahaha...
Dia cerita cintan cintun hero Malaya Rosyam Nor pun dia layan...
Dia ni memang lain jauh dari aku dan Adik Eryn...
Kitarang ROCKSSSs bebeh..Hahaha..Layan cerita CSI, CHUCK, HOUSE dan seangkatan selain dari kartun...Hahahaha..
Adik bujangku ni siap kutuk aku ok sebab aku tak tengok cerita ni...
Bukan aku tak nak tengok ye tuan puan tetapi aku balik kerja pun kadang-kadang sepanjang jalan tak nampak dah orang pakai baju kerja..
Nampak orang pakai kain pelikat balik sembahyang Isyak...
Hohoho..Harap maklum...
Sebagai inisiatif kucuba menonton melalui Tonton.Com tapi macam haram ye tuan puan sebab log in ku sentiasa ditolak-tolak bagaikan cas negatif bertembung negatif...
Akhirnya ku terpaksa menonton melalui Youtube yang kena sambung-sambung macam iklan tu...
Tak campur dengan buffering lagi....
Namun hatiku sudah cair layan Nora Elena...
Ada getar dalam jiwa...Hahahaha....(Ayat novel bak kata Knotwise..Gagagaga..)
Boleh bikin aku senyum sendiri macam orang sewel pula...
Tengok dekat lappy siap pakai headphone pula, memanglah layannnsssss.....
Aku didalam duniaku sendiri tanpa menghiraukan hingar bingar dan apa-apa yang berlaku disekeliling...
Persetankan semuanya....
Malas nak layan ye tuan puan....
Ini ku bloging pun tanpa arah sambil mendengar lagu OSK Nora Elena, Haven't Met You Yet by Michael Buble dan Aishiteru secara berulang-ulang dan bergilir-gilir...
Gatal nak menulis sesuatu...
Anyway tadi dapat ole-ole lagi dari Hong Kong...
Almaklumlah, company aku kan company congceng2 makanya ada sajalahyang ke sana...
Tak pun ke China...
Dan Bali dan Thailand..
Aku? Nan Hado....
Ari tu dapat klip buku besar sedabak dari China Food Feast hari ni key chain dari Disney Hong Kong...

* Chumelll kan Cik Minnie kita..=) *
Sangat jeles sebab dulu masa ku pergi ke Hong Kong ialah bulan puasa dan pergi dengan bos kedekut yang tak mahu singgah ke Disney..
Alasan nak balik Malaysia cepat sebab dia kata dia penat dari China pergi Hong Kong lepas tu ada hal macam-macam katanya...
Entah apa-apa tau...
Waktu tu kuingat lagi saat-saat shuttle bus dari hotel ke airport turunkan pelancong betul-betul depan pintu Disney...
Aku rasa masa tu macam nak turun sama tapi kalau ku turun alamat balik sini sila beli tiket flite sendiri dan hotel pun sendirian berhad dan cuti ku perlu di sambung...
Tapi masin mulutku tahun tu aku bercuti sebulan masa Syawal sebab aku sakit...
Cuti raya seminggu lebih, cuti sakit dua minggu lebih...
Terbaikkk...Lepas raya kering macam jerangkung sebab awal Ramadhan lagi dah merempat di tempat orang, raya pun tak boleh makan...
Gagagaga..
Ok2....
Aku tak tahu apa aku merepek ni...Aku nak buat kerja sekolah...Penat aku copy sebelum balik tadi...
Hari ini hari stressku tapi ku malas nak layan ataupun meroyan...
Coklat telah mengubatiku....
Oh, terima kasih kepada pembawa key-chain kerana ada attach sekali coklat untuk semua...
Hehehehe...
Sekian terima kasih...

#Mood bloging ku telah kembali...Sekian terima kasih...=P

5 comments:

Norazo Aslan said...

selain dr puter, i like reading your blog sbb elaboration yg mantap dan best! ^__^. Nok u slalu rndah diri kerja kilang tp dengan kerja itulah u dapat pg hong kong nok.. org lain hado?? mak ni kerja bahagian dasar dan antarabangsa ok tp kerja mak hntr org p oversea jer. my turn?? tunggu phia dpt adik pn belum tau lagi tau. so stop being low self esteem about ur job k! Aja aja FIGHTING!!

Anonymous said...

Noks, u buat I lagi semangat utk bloging walaupun sbnanya I suka hantam kromo je menulis..hahaha..
Noks, I luv my job but tension with the people's..huhuhuhu

Anonymous said...

Noks, u kena keje bahagian permukaan la..hehe

nABiL said...

haha...br layan ker???cuba ko baca blog cikgeligeli..die reka surat bantahan cite nora elena..mmg kelakar bhsla...

Min Min said...

aku keje balik lambat la nabil...ko ni...
Cik Geligeli tu sokmo gitu...
entah apa-apa dia tu..
biarkanlah beliau terjun dengan labu-labunya