Thursday, May 26, 2011

* Change To The Latest Version *

Yerrr...
Aku sudah bertukar version...
Dari version muda remaja kepada version muda....
27tahun lepas tepat jam 1.32am, aku dibawa keluar dari perut ibuku setelah 9bulan 9hari menumpang dirahim ibuku....
Umur bertambah tapi aku tetap aku...
Tak ada tokok tambah pun selain daripada azam yang semakin membuak-buak...
27tahun menumpang di bumi Allah, aku bersyukur sangat-sangat masih boleh bernafas sehingga saat ini...
Banyak yang dah ku tempuhi dan semua itu adalah sebagai pengajaran..
Ramai orang risau bila umur makin bertambah tapi alhamdulillah aku tak rasa tertekan sangat pasal umur...
Bak aku kata kat ibuku, "umur tu nombor je, kalau kita sebut nombor lain ada je selalunya orang percaya"...
Hahaha....
Ini salah satu jawapan yang aku bagi bila ibuku mula bising-bising tentang apa-apa benda yang berkaitan dengan umur....
Walau apapun, hidup mesti diteruskan selagi hayat masih ada dan akan kuhembuskan semangat baru dalam diri ni....
* Aku, ~26+ yang lepas....chumel tak? hahaha...*


* My latest face yang tengah sengal2 ubi....Its me...*

#Berdoa segala yang diimpikan dan diusahakan tercapai....Aminnnnn Ya Allah....

0 comments: