Sunday, May 22, 2011

* Aku Seorang? *

Aku seorang saja sekarang....
Tak ada attach dengan sesiapa pun....
Lebih mudah rasanya untuk aku buat sementara waktu....
Bohong kalau aku kata adakalanya aku tak terasa sunyi ataupun ingin bermanja dengan someone...
Tapi semua tu boleh dikikis kan?
Caranya?
Cukup mudah, hari biasa menyibukkan diri dengan tempat kerja sampai lewat malam dan hujung minggu adakalanya menyibukkan diri dengan kerja juga ataupun balik ke pangkuan bonda ataupun pergilah ke tempat-tempat yang boleh kikis semua-semua tu...
Walaupun biasanya kurasakan masa berlibur ku juga makin malas untuk ku layankan.....
Mungkin sekarang parents ku sendiri dah mula "soksek2" pasal status ku...
Adik Eryn ku pun mulut dah memandai cakap bilalah nak jadi Maksu..Hampagas betul....kasi siram lagi minyak petrol atas api yang marak...
Dik Ngah jangan cakap la, asyik mengutuk kak Long dia dah tua je....
Huhuhuu....Nak buat macam mana, dah belum masa lagi..
Bukan tak mahu cari tapi tak jumpa lagi....
Bukan setakat parentsku, malahan kakakku boleh mengeluarkan ayat best ni:

"Akak risaulah dengan awak ni, awak ni tak ada boyfriend lagi!"

Hahahahaha....give me time allssss....
Kun fa ya kun, if something nak terjadi dalam masa kita kelip mata yang tak berapa saat tu pun boleh terjadi...
Kuasa Allah kita tak tahu...Di Luth Mahfuz dah tercatat segalanya....
Aku bukan tak nak mencari, dah cuba ataupun aku sambil lewa?
Hahahaha....aku macam relaks je sesorang macam ni, tak ada yang sibuk-sibuk nak tanya itu dan ini, tak bagi buat itu dan ini...
Feel freeeeeeee.....
Lagi best bila ramai yang tegur ingat umurku baru 24....
Auwwwww....suka la aku kan....Bukan setakat orang luar je malahan cousin2ku sendiri ingat aku baya-baya diarang....
Apa kes? hahahaha....
Tapi dah tertulis dan tersurat setiap insan dilahirkan berpasangan bagai cas negatif dan positif, bila ada sekali barulah boleh jadi neutral dan stabil....
Bagaikan bom nuklear sekalipun bila jadi neutral takkan meletup punya....

Oklah, apa ke hal tiba-tiba aku cerita ni?
Alkisah sebab kena aura cerita Nur Kasih The Movie yang aku tengok malam tadi kot...
Cerita yang indah khabar dari rupa bak kata hubby my dearest sis kata...
Nak tahu review cerita ni sila lawat sini- my.little.secret


* Its ME with Puteri Jr. *





















#mode: sengal dihujung minggu


4 comments:

Norazo Aslan said...

Nokk! Nasib kita serupa.. takper la kot kita sabar jer k... i pon nak buat entry u ni lah.

p/s u somey la nok mst ada org keliling u suker kat u tp u jer x nmpk!

Min Min said...

Nokss, i masih fobia..

Puteri Nuur At-Terawis said...

dua-dua: cepat la kawin... mak nak makan nasi minyak org kawinnnn :P

Min Min said...

hahahaha.....nasi myk org kawin ek?
jom ikut blk kg weekend ni, ramai kawan org kawin...hahaha