Saturday, April 23, 2011

* Sukar Dijangka *

Orang kata perempuan sukar dijangka tapi hakikatnya orang lelaki lagi susah nak dijangka...
Ada yang kadang-kadang meletup macam bom nuklear ada yang sejuk tiba-tiba macam ais ketul....
Sukar nak dijangka yang mengelirukan...
Aku?
Aku tak tahu, aku bukan peramal tapi aku cuba untuk belajar...
Aku cuba untuk faham spesis diarang ni...
Selama ni aku tak faham ke?
Mungkin dan sebab tu aku masih begini....
Atau aku terlalu untuk memahami..
Mungkin juga aku boleh tutup mata dengan semua ni?
Mungkin boleh tapi bila ditutup, sukar untuk aku berfikir...
Bila dibuka still tak boleh nampak...
Ahhh, payah sungguh....

#Monolog Sabtu ku

2 comments:

Norazo Aslan said...

emm mak pun bingung nok hehehe

Min Min said...

Noksss...mak nyampah la diarg ni nokk..huhuhu