Wednesday, April 13, 2011

* NOMBOR DIGI *

Baru-baru ni aku menggunakan perkhidmatan DIGI untuk cik Berry...
Bukan MAXIS aku ketepikan tapi pakej yang DIGI bagi lebih berpatutan untuk aku bayar setiap bulan....
MAXIS ku simpan untuk cik Blue Black bagi urusan rasmi...
Almaklumlah, nombor dah lama pakai, ~10tahun so ramailah yang tahu nombor tu even ada yang dah hafal pun....

Sebelum ni kalau dengar nombor DIGI aku rasa telinga aku sangatlah sinonim dengan mulut adik Ngah aku cakap, " nombor DIGI untuk orang Indon jek"
Mula-mula aku nak ambil nombor DIGI aku pun tergelak sebab aku terjebak sama guna nombor DIGI yang mana hanya 3 nombor saja berbeda dihadapan dan di belakang serupa dengan nombor MAXIS ku....
Tapi nak dapat sama agak sengallah juga sebab my DIGI ni nombor UTARA....

Sebenarnya aku nak menulis hari ni bukan pasal aku pakai nombor baru tapi nak membuktikan kebenaran apa yang adik aku cakap....
"NO DIGI SELALU INDON YANG GUNA"
Semalam semasa baru balik dari kerja ada satu nombor tak dikenali call aku, lepas tu sibuk cari JANTAN dengan slang bahasa seberang !
Apa kes!
Aku cakap salah nombor tak paham bahasa, macam tak nak terima pula....
Malam waktu aku pergi dinner birthday favourite BF ada lagi dia call, aku pass pada kakak lepas tu kakak pass pada hubby dia...
Perempuan tu memaki, kena maki baliklah....
Lepas tu masuk pula mesej mencarut.....

OMG!!!!
Lepas ni kalau ada lagi nombor tu naik kacau, aku kompom pergi DIGI block nombor tu....


* Yellowman dah silap sambungkan nombor untuk I *

#Adik Ngah aku punya mulut masin betol.....HAishhhhh

2 comments:

Norazo Aslan said...

mesti orang indo tu kena tipu jantan tu kan hehe

Min Min said...

I yang jadi mangsanya ni nokss