Thursday, April 21, 2011

* Down, Down, Down *

Sesungguhnya sekarang aku dalam keadaan yang sangat down...
Banyak sangat benda nak kena cover....
Banyak sangat hal nak kena tengok...
Kalau aku ni boleh dicerai-ceraikan untuk bagi tugas, dah lama aku buat...
Memang memerlukan satu kekuatan....
Caiyok2!
Tapi dalam caiyok ni pun, kepala aku dah ting tong....
Meraung dalam hati dah ni....
Macam kememeh tapi macam tu jelah cara aku nak lepas....

#Rasa sangat kusut...... :(

2 comments:

nifalnin... said...

huhuuuh... same here... bile dah banyak kejer akan jd serabut gile.. then, tibe bertukar jd malas nak mengadap sumer kejer2 nih...

Min Min said...

Kak, betol2...jadi serabut...tapi fikir balik mmg tak boleh lari mana pun....