Monday, April 11, 2011

*Day7- A Photo Of An Animal You’d Love To Keep As A Pet*


Inilah dia binatang yang aku teringin nak bela...
Merpati putih....
Kenapa?
Sebab nampak bersih je kan merpati ni...
Binaang pertama yang terus terlintas dalam kepala aku....
Orang kata juga kalau satu-satu tempat tu kalau ada banyak burung merpati ni, termpat tu akan maju....
Selain tu kisah pasal burung merpati juga ada dalam kisah nabi di mana burung ni terbang di sekitar gua yang menjadi tempat persembunyian nabi sewaktu perpindahan nabi ke Madinah di mana Baginda dicari oleh orang kafir...

#Aku tak tau nak cite apa pasal merpati tapi yang pasti memang aku suka je tengok binatang ni kecuali dia punya bahan buangan....Hahahaha..

0 comments: