Monday, April 18, 2011

* Day12-Your Current Relationship, if Single Discuss How Single Life Is*

My current relationship is single....
How single?

- hari biasa pergi kerja masuk pagi balik petang tapi yang biasa aku buat balik malam stayback kat opis atau pergi makan lepas keje dan adakalanya melepak dekat tempat my fav...
-weekendku dihabiskan dengan balik kampung dan berjalan-jalan dengan famili atau kalau kena kerja aku layankan kerja hujung minggu..
- tak pun weekendku aku habiskan layan dvd, online, ,menghabiskan baca koleksi buku-bukuku dan paling selamba lanyak tengok movie sesorang...ada orang kata, looser pergi tengok movie sesorang tapi pada aku, ada aku kesah?
-weekendku juga selalunya kuhabiskan dengan menyemak kat rumah "orang"...bwahahaha....
- xde attach dengan sesiapa, tak menyemakkan otak yang dah sedia semak...
- sedang mencari seorang yang boleh dibuat teman istimewa hingga hujung hayat bukan teman sementara
- enjoy dengan hidup single yang boleh aku buat tanpa ada yang sibuk busy body...kalau ada jugak tu maknanya kain depa koyak depa sendiri tak sedar....

Macam tulah kisah hidup single aku....Simple je kan...


* It's really me*

#Entry terperam sebab terlena...

0 comments: