Friday, April 15, 2011

* Day11- A Picture of Your Favorite Memory *

* With Allahyarhamah Hajah Simi dan adik Ngah ku *

Inilah gamba yang aku suka...Gambar ni diambil ~25 tahun lepas pada Oktober 1986...Angah baru je umur 3bulan aku pula 2tahun 5bulan...
Besar gila n putih mengalahkan aku adik Ngah aku ni kan?
Yang pasti istimewanya gambar ni sebab kami bergambar dengan arwah Nyai (nenek) belah mak kami yang sememangnya kami membesar dengan arwah....
Rindu kat Nyai...
Tak banyak gambar dengan Nyai...Tanggal 31 Oktober 1992 Nyai tinggalkan kami....
Hampir 18 tahun Nyai pergi...
Semoga Nyai dicucuri rahmat dekat sana...
Al-Fatihah...

#Walaupun gamba ni aku nampak sengal dengan jagung tongkol dimulut, tapi nampak cute kan dengan rambut ala tempurung tu...Hahahaha...Mak aku marah gila ngan abah sebab silap potong rambut aku...Sampai sekarang pakcik makccik aku pun ingat....=P

0 comments: