Monday, March 14, 2011

* Memang Rasa Tak Best *

Dari satu hal ke satu hal...
Tak boleh rasa aman sekejap pun...
Yang memang buat aku tak aman sudahlah satu hal...
Tak habis-habis menyakitkan hati...
Tak dilayan makin menjadi-jadi buat orang geram...
Sendiri salah kambing hitamkan orang lain...
Orang yang buta mata buta hati dengan bendul mengikut saja..
Malas aku nak kata apa...
Senyap lagi bagus sebab senyap itu bukan bermaksud mengalah...
Tu satu hal, ni keluar pula masalah baru lagi besar...
Pening...
Aku dah banyak masalah tiba-tiba masalah tak pernah dijangka pula muncul...
Aku betul-betul buntu dan sangat-sangat sedih....

#Aku tak tahu nak cerita pada sape lagi...Dekat sini je aku boleh luahkan....Aku sedih sangat-sangat...

0 comments: