Wednesday, March 23, 2011

* Mahu Tapi Malu *


Korang mesti pernah dengar kan ayat ni, Mahu Tapi Malu...
Sengal kan?
Memang sengal...
Nak tapi jual mahal....
Konon memula tak nak hirau lepas tu bila dah tengok sendiri mahu ingat...
Tapi bila dah mahu tapi malu..
Tu kira ok tapi kalau dah mahu tapi yang dimahukan tak mahu, tak jadi malu?
Mahu tapi malu jugalah disebut....
Konsep mahu tapi malu aku memang lari dari konsep sebenar kan?
Aku fobia tau....
Silap-silap karang bahayalah...
Tengok saja sudah...
Tak yahlah nak tegur ke apa lepas ni...
Ok tak?
Bernas tak idea nih?
Ke ada idea lagi bernas?
Sila keluarkan usul anda...
Sekian terima kasih....=)

#Bila on9 memalam macam ni memang banyak merepek dari yang betul...Dah ting tong...=P

0 comments: