Thursday, March 31, 2011

* Day 3- Idea Of The Perfect 1st Date *

Perfect 1st date ye?
Hurmmmm....Blurrrrr ok...
Tapi apa yang pasti biarlah mamat tu berwajah seperti  mamat yang notti tapi cute dan aku xsangka rupanya dia ada kes atau pun Takeshi Kaneshiro yang memang boleh buat ramai orang melting tengok dia....




Wahhhh.......nak muka ala-ala sepet putih je kan aku ni....Bwahahaha....
Nak jumpa tak nak muka jawa padahal tak sedar diri sendiri tu bukannya tak ada kacuk jawa (1/3 je tau dari Cino & Malay)...=P
Dah tu nak yang tinggi je and educated kan?
So that kalau 1st date menjadi tak adalah aku ada anak bantut or "slow"....
Hahahaha...Sengal!

Kalau boleh masa 1st date aku nak kitarang jumpa dekat satu tempat yang sampai bila-bila kitarang tak leh lupa may be yang ada back ground lagu-lagu favourite aku buat masa ni.....
Nak lagi best biar dia sendiri yang petik gitar untuk aku ke....
Baru nampak aku tengok dia "wahhhhh", melting you....
Tapi yang pasti janganlah En.1st date tu mangkuk sangat bawa bunga, cukuplah datang dengan kemas dan selamba....
Aku kan tak suka sangat jambangan2 bunga-bunga ni atas sebab-sebab tertentu tapi can be acceptable in the certain case..Hehehe...
Dekat tempat yang banyak bunga ataupun restoran yang banyak bunga hidup tu tak apa...
So that bau wangi sejuk je mata aku la....
Lagi-lagi kalau yang berlatar belakangkan kawasan yang hijau kalau tempat tertutup biarlah di tempat yang berlatarkan putih macam English style....
Biarpun ramai oraang keliling masa tu kompom aku tak perasan...
Hahaha...

* ada tak taman macam ni untuk 1st date atau imaginasi..*

* Taman yang macam ni lagi best kan..Hahaha*
* Open restaurant..=) *
Selain tu biarlah gentleman dan tahu nak respect orang okkkk.....
Tak ada buat ayat sarkastik yang boleh bikin spoil,senyum tak mencerut macam cencurut lupa gosok gigi.....
Tapi tak nak juga yang bermulut manis rupa-rupanya macam hampeh....(sempat lagi nih, mengumpat...bwahahaha)
Apa lagi ye?
Hahaha...
Terkedu nak macam mana lagi untuk 1st date....
Aku kan sempoi, biarlah yang date tu sempoi juga..=)

#Day 3 punya challenge ni aku tak boleh blah....Tak tau nak kata...Yang pasti spec utama 1st date sudah di list down sebahagian di sini..Hahahaha..

2 comments:

cik bebel said...

hahaahha....berangan eh....

nABiL said...

wah!!nk dating ngn sape tu..jeng!!jeng!!