Tuesday, March 1, 2011

* Aku Bosan Dengan..... *

Aku bosan dengan cintamu...
Aku rasa buang masa...

Hehehehe...
Tetiba pula lagu Bengang si Akim AF keluar...
Sebenarnya aku dah bosan dengan kerja....
Boleh macam tu?
Jawapannya tak bolehlah kan...
Kalau tak kerja ingat nak makan,pakai, minyak segala bayar pakai apa?
Bayar pakai daun?
Bayar pakai bulu?
Banyak la cekadak hang Cik Min oit...
Ni semua adalah simtom-simtom pening buat kerja....
Aci boleh aku bat perangai ambil MC pula kang...
Tapi tak baiklah...Masa awal tahun 2009 aku ada buat perangai macam ni sebab kepala aku masuk air sangat..
Waktu serabut dengan projek baru dan aku blurrr tak tahu nak buat dan masuk opis asyik kena soalan bertubi-tubi...
Waktu tu nak minta tolong orang lain tak dapat dah sebab masing-masing tengah sibuk dengan projek baru yang masing-masing dapat...
Sekarang ni aku fikir nak cuti panjang je lepas settle projek~ bulan 6 tapi lepas tu ada lgi sambung masa hujung tahun...
Tapi hujung tahun punya small the matter...hehehehe...
Apa-apa pun projek untuk diri sendiri bulan 5, 10 & 11 perlu laksanakan juga...
Untuk masa depan...
Bwahahahaha...

#Post sengal di hari ku yang malas nak buat kerja...=P

0 comments: