Thursday, February 17, 2011

* Today is Thursday,17.02.2011 *

Apa yang istimewanya hari ini?
Jawapannya tak ada apa-apa selain dateline dah dekat, tak sabar nak balik kampung lagi petang esok serta melayan mata yang rabak gila sebab tak tidur sehingga hampir jam 5pagi tadi...
Apa kes?
Sebab semalam balik kerja dah lewat lepas tu aku layankan lagi baca novel bawah ni yang dah lama tak habis-habis, almaklumlah bahasa omputih aku memang lemau  :

* Alexandra Potter adalah salah seorang novelis yang aku suka baca karyanya...Simple english...*

Selepas khatam baca novel ni aku sambung pula novel bawah ni yang aku beli secara berjemaah 4 novel terus masa minggu lepas dan menjadikan total sebanyak 7buah novel belum dibaca...=P :

* Disebabkan novel ini dalam bahasa melayu makanya aku boleh baca tanpa henti dan mengakibatkan mata ku terus tak lena sampai ke pagi...=P *
#Sekarang aku lebih senang baca novel atau buku-buku yang lucu sebab aku punya kepala memang dah berat malahan hobiku ini jarang sekali dapat ku lakukan...Tak seperti dulu sewaktu belum bekerja....Hurmmm..Balik kampung petang esok nak bawa balik bebebarapa buah novel..Alamat terbengkalai lagila paperwork aku..=P

0 comments: