Sunday, February 27, 2011

* Pendrive *

Aku dalam keadaan tension lagi sayu hati...
Dah la sayu hati, cari-cari pendrive nak buat kerja tak ada dalam handbag ataupun beg keje isi buku-buku aku...
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Mana ni?
Semalam masa masuk opis memang  aku ada guna dan minta-minta adalah terlekat dekat CPU....
Selalu aku off PC benda tu kat situ tapi sempat cabut...
Semalam rasa macam dah cabut masuk beg....
Ya Allah, minta-minta adalah besok sebab aku punya kerja aku nak submit untuk MUI minggu ni ada dalam pendrive tu....
Paperwork lain dengan banyak gambar pun ada sekali....
Kalau tak ada, habislah aku...
Sekarang ni sangat risau....
Dah meleleh air mata masa mencari tadi  nak buat kerja....
Aku tak nak kena buat semula...Dahlah susah....
Tadi pagi pulak aku jalan merata sampai ke Zoo bagai...
Takut tercicir....(Selisish, Wanauzubillahminzalik la harapnya)...

* Macam nilah pendrive yang disusahkan sangat tu...even just 2nd pendrive & 4GB tapi banyak isi perutnya...='( *

# Dalam keadaan sangat tertekan dengan leher yang tak boleh berpusing kerana tegang urat dari bangun pagi tadi
...=(

0 comments: