Tuesday, February 8, 2011

* After The Long Holiday *

Long holiday?
Not to long la...
Aku tak bercuti ke mana pun dalam 6 hari ni since mak tak boleh join sebab memenuhi undangan perkahwinan ....
Undangan yang sebenarnya mengundang panas telingaku bila mak dah start petik cita pasal bila nak kahwin...
Sindrom ni baru bermula sejak tahun baru > Awal Muharam ...
Bila mak asyik ditanya dek "Kepohchi2" semasa pergi ke undangan dan kenduri kendara keliling kampung even saudara mara...
Disebabkan semua itu, aku hanya tersadai di rumah beberapa hari dan keluar rumah untuk aktivti makan saja...
Malas nak pergi ke mana-mana even undangan...
Aku nak berehat 100% > NO HP, NO FB & NO BLOGING...
Sebelum subuh ~4.30am pagi tadi aku baru gerak ke Shah Alam dan terus ke opis..
Sekarang ni kepala aku sangat ting tong...
Dan lagi ting tong bila tengok dateline semua dah dekat (tapi ok jap bila dari pg asyik dapat ang pow jek...=p)....
Story pasal Cuti-cuti 100% aku akan diupdate kemudian...

# Perasan macam ada orang nak tau pasal cutiku....Bwahahaha..Tapi tak apalah, aku nak buat as diary...=P

0 comments: