Tuesday, February 15, 2011

* 12 RabiulAwal 1432H *

Salam Maulidur Rasul buat semua umat islam...
Hari ni merupakan hari ulangtahun kelahiran junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W...
Hari ni merupakan cuti umum bagi mengingati kelahiran Baginda...

Aku tak ke mana...Ingatkan ingin menghantar Cik Lisa untuk dicuci lalu pergi melawat si Handsome Lope tapi apakan daya Cik Lisa meragam...Tak sampai dua tahun bateri ditukar, ini dah meragam lagi...
Huh, sabar jela...Bulan ni Cik Lisa dah banyak telan duit aku...
Nak buat macam mana, adat orang pakai kereta kan...

Sesungguhnya aku dalam keadaan tertekan...
Aku tak tahu mana aku nak luah selain daripada di sini....
Kadangkala bila kita berbuat baik pada orang, tak semestinya baik juga di balas...
Malahan diambil kesempatan...
Tak apalah, redha jela....

Kenangkan semula segala sirah Nabi, setiap benda ada balasan...

#Aku terkurung di rumah keadaan lapar, geram lalu menyental semua benda dalam rumah sambil menunggu housemate ku bangun sebab diarang keje shift malam untuk diminta bantuan menghantar aku ke kedai kereta yang berdekatan untuk settlekan problem Cik Lisa.....

0 comments: