Friday, January 28, 2011

* Terluka Tapi Cover *

Itulah dia tajuk yang diutarakan di Hot FM am krew pagi tadi...
Macam nak tersembur jap aku dengar masa start kete nak pergi keje pagi tadi...
Setepek kena pada batang hidung sendiri...
Ingat senang nak cover yang terluka...
Buka luka di jari, di tangan atau di kaki yang boleh nampak dengan mata kasar ok...
Tapi ni luka di hati..
Tuhan je yang tahu...

Luka lama tak hilang lagi parut, hati dah berdarah kembali, itu lagi parah....
Setakat calar-calar tak apa lagi...
Tapi pagi tadi ada seorang awek ni call hot fm kata dia boleh recover dalam masa 3hari je lepas bakal laki dia dikebas orang lain...
Korang percaya?
Aku tak boleh terima (bukan tak boleh percaya..hehehee)
Aku fikir balik bukan senang nak cover lepas tu cepat recover 100%...
Jiwa kena kental wei....

Apapun, buat teman-teman yang pernah terluka tapi nak cover dan recover 100% tu, caiyok2!!!!
(include diri sendiri, bwahahahaha...)

#Akhir-akhir ni aku dengar tajuk-tajuk perbualan dekat am krew banyak tarik perhatian aku lak...=P

2 comments:

nABiL said...

yeker leh cover??myb pompuan tu dah ade spare awl2 lg..sbb tu die leh cover kot...

Min Min said...

Biey, sebab tu aku tak boleh terima dan aku tak cakap aku percaya...
Hahahaha...