Tuesday, January 25, 2011

* Suka Orang Punya? *

Siapa suka siapa ni?
Sebenarnya tu tajuk  yang dibincangkan di Hot fm am krew pagi tadi...
Aku tak dengar dari awal, sekadar dengar sewaktu dalam kereta gerak ke tempat keje...
Aku dengar terus nak tergelak dengar komen-komen orang yang call...
Punca tajuk tu keluar memang aku tak tahu dari celah mana...
Yang pasti mungkin dari seorang pendengar bernama "NADIA'...
Jeng3....

* Tiga orang DJ am krew *
Nasib baik masa aku dengar tu tak ada orang yang menyokong sikap suka ambil orang punya > BF/GF, TUNANG atau SUAMI/ISTERI orang...
Kalau ada mahu saja aku hempuk mangkuk macam tu....
Pantang aku tu okkkk....
Jangan rosakkan hubungan orang lain...
Tak elok...
Hari ni kita buat pada orang, lain masa, lain hari, lain tahun tak kena pada kita mana tau kena pada kerabat kita...
Normally, what you give you'll get back...
So carefull la kan..
Beringat sebelum kena...
Allah Maha Adil...
Kadang kita dapat balasan CASH je dekat dunia ni...

#Penuh makna ok entry ni bila aku terdengar tajuk tu pagi tadi...Yup, to everyone please remember > WHAT YOU GIVE, YOU'LL GET BACK...
Bukan mendoakan tapi peringatan terutamanya kepada makhluk-makhluk yang SUKA ORANG PUNYA..=P

7 comments:

nABiL said...

btl2....xelok amik org punya even org tu bg/relakan..huuhu

Min Min said...

BIEY,
Btol kan, rela atau tak rela kalau boleh jauhkan sejauh-jauhnya....
Mungkin dekat mulut rela, dalam hati luka dia belum tahu macam mana

nABiL said...

haha..betul2..aku pernh dioffer..tp aku xnk..bek kan aku..:-p

Min Min said...

Biey, xpayah la..
kang ko tergolong anatara org yang kena maki dgn aku jek karang...
bwahahha

nABiL said...

hahha....sblm die offer..awl2 lg dah reject!!!so xleh la nk maki aku..hehe

cik bebel sentiasa said...

tuhan skrg bayar cash!!

Min Min said...

Biey, selamat ko dari sumpah seranah aku..bwahahaha..
Ila, ye! tuhan bayar cash...contoh ada dah, masuk paper lagi,...
Bwahahahaha...