Sunday, January 23, 2011

* Sentap Sindiri *

Aku memang rasa tak selesa... Aku kena luahkan....
Tak apalah andai itu dah memang tersurat untuk aku...
Aku redha...Aku terima...
Allah Maha Kaya, Allah Maha Mengetahui..
Mungkin satu balasan dapat cash kat dunia...
Huhuhu..tapi aku sentap la juga kan...
Siapa la tak sentap kalau macam tu...
Sekarang aku lebih yakin dan akan telan bulat-bulat apa membe baik aku bagitahu..
Mungkin sebelum ni masih tutup mata sebelah dulu but now the truth become clear...

Buat masa ni untuk bagi hati sendiri tenang, dengan segala hormatnya orang itu telah kena blog dengan aku kat FB..
Untuk sementara atau selamanya?
Terpulang pada aku punya mood yang akan mendatang...
Kalau nampak dan ada tapi mengundang gundah kita buat apa kan?
Huhuhuhu....
Easier way la macam ni...
Sekali lagi aku jumpa makhluk "cakap tak serupa bikin"...
Tak apalah...
Allah tahu apa yang dirancangkan untuk hambaNya...

Sekarang target utama aku adalah fokus dengan planning aku untuk tahun depan...
Fokus itu penting...
Aku tak nak dipandang kecil lagi...
Hanya kerana aku macam ni, orang suka main-mainkan aku je kan...
Aku nak jadi orang berjaya..
Aminnnnn...


# Doakanlah kejayaan aku walaupun kejayaan aku dan kebahagiaan aku tak dapat dikongsi dengan seseorang yang aku sendiri tak tahu siapa...Emptyyyyy......

0 comments: