Monday, January 31, 2011

* Pening *

Aku pening sebab semalam tidur senja lepas tu malam tidur terlalu lewat atau aku asyik main hujan jek dua hari ni...
Sekarang ni dalam mode senyap di depan PC...
Tak ada mood nak bercakap atau beramah mesra dengan rakan sekerja...
Ke aku pening sebab kena pakai spec?
O'o...Aku tak suka agakan yang terakhir....
Aku mungkin ada masalah mata takleh silau tapi rabun normal macam tak ada...
Tapi sekarang ni mengadap pc jek mesti rasa pening lak..=P

2 comments:

norinaomar said...

Kita dari semalam sakit kepala..Ingatkan dizzy lepas kena gelombang kat laut,tapi sampai harini tak ok lagi.Dah makan ubat migrain pun tak jalan,huuuu

Min Min said...

Yeke kak Noi,
Mesti kepala masih goyang lg kot...
Akak tak blk semenanjung ke cuti CNY ni?
Akak, sana best tak? heheheh?(dgn nada gatal nak merayap)