Wednesday, January 19, 2011

* Mau Hantuk 3 Kepala *

Rasa macam nak hantukkan 3 kepala budak...
Masing-masing dah besar, sepatutnya boleh fikir panjang..
Bukan main taram mogok serang...
Yang jadi mangsa siapa?
Aku juga....
Aku sebagai orang ke-4 yang tak tahu menahu yang memanmg tak nak ambil port langsung...
Karang kalau aku geram aku "sekolahkan" kasi extra kaunseling mahu berbulu menanah telinga budak 3 orang ni..
Tapi yang tua dah berpesan, biar dulu...
Lama-lama nanti ok la tu..
Tapi apa kes siap aku tiba-tiba nak disuruh berhenti kerja...
Aku ada planning aku sendiri, kerja sendiri, target sendiri...
Sekali lagi 3 kepala ni buat hal, aku betul-betul balik dan siap kena dengan aku...
Nak sangat aku back up keje kat sana kan.,...
Mahu ada yang tak sanggup nak buka mulut bila aku dah handle karang...

# Mode : serius geram....

0 comments: