Monday, January 10, 2011

* Kasi Lepassss *

Weekend aku bekerja di hari Sabtu...
Biasalah, function aku under operation team, kalau production ru bermaksud function aku pun kena kerja la juga...
Kami back up team...
So dengan jayanya Sabtu tu aku punya turn kena datang....
Mana orang baru?
Dia pergi buat appoinment dengan dentist katanya....
Aku bekerja dengan kepala yang tak bape nak center....
Aku letih....
Dah la bila nak balik jek mesti macam2 hal jadi...
Macam tak bagi aku balik rumah dengan aman jek..
Selalu macam tu...

Balik2 petang tu terus membuta sampai dekat maghrib...
Lepas maghrib aku join housemate ku pergi karaoke...
Yerrrrrr,...
KARAOKE!!!!
* melalak tak hingat dunia..=P *
Benda yang aku paling alergi...
Tapi malam tu aku tak tahu kenapa aku setuju follow diarang...
Antara sebab utama aku alergi berkaraoke ialah disebabkan suara aku yang sangat teruk...
Bukan lagi ke laut tapi berlaut-laut...
Sampai my Bonda pun cakap anak-anak dia semua memang tak ada bakat menyanyi langsung...
Sumbang mambang...
Tapi nasib baik pandai mengaji dan berzanji...
HEhehe...
Tapi aku dan si Angah tau menari okkkkk...
Especially zapin....
Kami anak Johor tak tau berzapin mau malu beb...
Adik Eryn aku tak tau berzapin...=P
Bernalik kisah berkaraoke tu, housemate aku bantai dalam 30 lagu...
Ambil korang...
Balik masing2 sakit tekak...
Aku?
Lagu suara jantan je aku leh nyanyi tapi tu pun housemate aku yang sorang tu dah macam nak pitam sakit telinga...
Bwahahaha...

Hari Ahad pula, seawal pagi bangun sambung mendobi manual pulak selepas malam balik melalak aku menyidai baju sampai ke pukul 4 pagi disebabkan mata tak boleh lelap...
Selesai mendobi manual, aku ke JJ Bukit Raja buat movie marathon....
Pergi sorang-sorang, boleh pilih ikut suka ati aku nak tengok cite apa, susun program buat apa sehari suntuk....
* Aku memang suka kalau kakak bibir seksi ni yang berlakon..MAmat pirate tu? kadang2 jela suka...=P*
Mula-mula tengok The Tourist....1st show memang pilihan aku sebab di awal pagi ni tiket sangat murah macam tengok cite melayu yang dah kua berminggu-minggu...=P
Lepas tengok The Tourist aku keluar berjalan-jalan kejap sambil singgah ke butil Levi's...
Memang niat di hati nak cari jeans baru menggantikan jeans lusuh aku yang salah satunya memang dah berlubang di .......
Tapi sayang seribu kali sayang setiap design yang aku berkenan semua tak ada size 26...
Yang ada either lebih longgar atau ketat...
Macam tuttttttttttttttt je rasa...
Lepas tu aku frust terus pergi solat dan masuk untuk 2nd movie, Season of The Witch...Ngeh3...


* Nicholas Cage....Cite yang ada dia memang aku layanzzz...*
Puas ati aku....
Kua dari movie pergi jalan-jalan masuk Padini, PDI, dapatlah 2helai baju dengan less 50% sebab aku ada member card...
Sesiapa yang tak ada member card tu kirim salam tak payah mimpi nak dapat less...=P
Pergi Guardian beli barang, pergi Jusco beli baju kerja dan .....................Hehehehe...
Balik rumah terus tido dalam 6 lebih baru bangun,...
Puas ati aku....

#Bila serabut, silalah buat sesuatu untuk membuatkan anda jadi tidak sengal...=P

1 comments:

cik bebel sentiasa said...

hahahah....kalau bab menyanyi lagu jantan...kasi mic kat ila...hahahahaha