Monday, January 24, 2011

* I-Phone 4 *

Nak tipon ni boleh?
* White is my favourite color *
Ada sesiapa yang baik hati nak belikan gadget ni untuk saya?
Saya sudah terpikat sangatlah...
Kompom tak ada sesiapa kan..Huhuhu...
Nak tunggu gaji bulan-bulan memang jangan haraplah kan nak dapat benda alah atas tu....
Tunggu bulan 4 nanti macam mana baru boleh decide...
Minta-minta boleh dapatlah seketul benda putih tu, dan dapat dengan hasil titik peluh sendiri...
Tiba-tiba je aku ni kan...
PAgi-pagi tension lepas tu buat performance appraisal staff..
Tapi yang laaknya sambil mengadap staff aku dan ada bos tu la aku boleh fikir pasal gadget...
Memang betul2 dah sort la aku....
Apa yang aku fikir sekarang ni pulak ialah CUTI PANJANG...
I can't wait for it...
Counting the day....
 Wink*

# Ada orang kata beli gadget2 macam ni membazir, ikut musim tapi tengoklah macam mana keadaan kewangan...Nak buat sebagai awards buat diri sendiri...

0 comments: