Thursday, January 27, 2011

* How do we know? *

Actually ayat diatas berbunyi > How do we know he's "THE ONE" ?
Bukan aku punya soalan tetapi classmate ku semasa di POLISAS punya status di FB...
Aku jawab pada dia > xxxx, I can't answer it for you dear because I'm also still searching "THE ONE" for myself...=P
Anyone disini boleh jawab soalan kawan aku ni?
Boleh aku tumpang sekaki tengok jawapan tu....Bwahahaha..
Ada jawapan lain dari kawan dia kata >  u will hear the wind everytime u see him/her and everytime he/she smile u will see it in slow motion
Pada aku jawapan membe dia tu adalah sengalllll....
Tak semua yang kita rasa macam tu adalah semulajadi sebab setan ada di mana-mana untuk menggangu kita..=P

#Aku juga masih mencari "The One" ataupun "Mr.Right" ku sendiri, makanya aku sendiri masih tertanya soalan yang sama seperti kawan aku tu...

4 comments:

oya zihanee said...

+ senang je min... kalau "the one" tu ada depan mata kita, degupan jantung kita jadi tak keruan. +

Min Min said...

ooo yeke oya...
ni jawapan daripada seorang isteri kepada seorg the one...
tapi kan oya, belum penah lagi rasa macam tula buat masa ni...Bwahahaha..

oya zihanee said...

+ ADUH!!! parah ni... tak kan tak berdebar bila teringat ex-bf??

Min Min said...

Oya, exbf? jawapannya tidak tapi kalu 1st crush is yes...bwahahaha