Saturday, January 8, 2011

* HOMEMADE DELICIOUS FOODS > Sajian Dari Dapur Puteri *

Buat kawan-kawan yang ada di sekitar Putrajaya dan Bangi yang tercari-cari mana nak membuat tempahan makanan bila nak buat majlis simple2, kunjungilah blog bawah ni:

* Sajian Dari Dapur Puteri *

Bagi sesiapa yang nak buat tempahan makanan mungkin, anda juga boleh cuba contact Puan Puteri atau lebih mesra kak Puteri...
Aku sekadar berkongsi di blog aku tentang kat mana kita boleh order makanan yang sememangnya homemade dan yang pasti sedap bukan disediakan ala kadar untuk ambil untung...
Bukan pujian aku berikan berdasarkan gambar yang diperlihatkan didalam blog tapi disebabkan aku sendiri memang salah seorang yang sentiasa menjadi tester makanan di Dapur Puteri tu...
Lagipun sesiapa yang mengenali rapat dengan aku, memang aku cukup suka makan benda yang sedap-sedap...
Kalau rindu sup Bonda Terchenta di kampung terutamanya, akan aku request kepada empunya blog Dapur Puteri untuk menyediakannya....
So, buat sesiapa yang berminat untuk tahu apa menu yang ada, sila kunjungi blog:

* Sajian Dari Dapur Puteri *


* Menu yang sentiasa menjadi kegemaranku...SOTO bergedil istimewa....=) *
* Nasi goreng crabstick yang sememangnya banyak isi2 didalamnya...*
* Coming soon menu....Mee Goreng Basah...*

#Sekadar berkongsi di mana boleh order makanan yang sedap dan worth untuk kita.....

2 comments:

Miss Layaleya said...

yummy!!!

anda di tag..

sila2..

Puteri Nuur At-Terawis said...

thanks mimin :)