Tuesday, January 25, 2011

* At Last*

Akhirnya aku berjaya menggodek balik blog ku yang tiba-tiba navi bar hilang tengahhari tadi semasa tergatal tangan menggodek di opis.,....
Ini semua gara-gara Nuffnang ads tak nak appear lepas aku masukkan kat HTMl..
Bengkek la aku...
Dahla dekat 36jam ku tak leh tengok trafiic sebab Nuffnang ads tak ada...
Walaupun aku anggap meletakkan Nuffnang ads ni sebagai suka-suka tapi bila benda dah ada tiba-tiba hilang, jadi serba tak kena...
Aku juga menulis dalam blog ni bukan untuk tarik orang tapi sekadar melepaskan apa yang terbuku dan menjadi satu kelegaan...(tu yang follower aku letak kat footer masa template lama dan ada bape ketul jek...tak kisah pun sebab aku menulis bukan kerna nama)
Tapi walau apapun pasal navi bar hilang tu,nasib baik ada yang sanggup tolong jawab soalan aku kat Blogger Forum...
TQVM kepada blogger > Rusydee Artz atau lebih senang tuan empunya
http://www.selamattinggal.blogspot.com/...
Aku memang blurrrr sebab tak pernah-pernah jadi macam tu...
Malam ni juga aku gigih masukkan semula Nuffnang ads dengan tak tersilap save HTML...
Hehehe...ads kat header sudah dapat masuk tapi kenapalah yang kat celah tengah post tak boleh-boleh lagi yek...
Haishhh,....Esok-esok lah buat...
Tantok sudah....
Dulu mula-mula buat macam senang je...
Huhuhuhu....

* Tau menggagau bila tiba-tiba menghilang, bila depan mata buat dekkk jekkk...fikir-fikirkanlah maksud ayatku ini...=P

7 comments:

Tunduk Mengalah said...

@tuan belog : huhu no need to mention me =p but TQVM too!

Min Min said...

Rusydee, its ok kan...
U help me already la...
Anngap ia sebagai appreaciation kepada awak sebab tolong blogger lain yang gelabah tetiba blog tak leh edit...
Hehehehe...
TQ again..

nABiL said...

hargailah bile ada di dapan mata..:-p

Min Min said...

Biey,
ko ayat mendalam siut tol...
Ni nuff ads la...bukan "sape2"...
bwahahaha

nABiL said...

dah ko suh aku fikir ayat tu..so aku pk la..haha..tp betul kan...mcm org jugk..heheh

Min Min said...

Biey, ko maksudkan org tu sape biey?
hakhakhak...

nABiL said...

xde sape2..just ayat penyata jer..general...sape2 pun blh..ahaks..ahaks....