Tuesday, December 14, 2010

* Weekend Ku Dan Gigi *

Dari hari Jumaat lagi gigi aku problem dan yang lebih tepat gusi aku bengkak...
HAri Jumaat boleh tahan lagi, tapi malam start tak boleh buka rahang...
Malam tu juga semua orang dalam rumah tak ada..
Masa balik kerja sempat singgah klinik amik ubat dan ke Watson cari benda alah kat bawah ni:

* Yang ada gamba tu tak pernah sentuh k*
Disebabkan rumah kosong, aku lari ke Putrajaya, lari ke rumah orang yang aku selalu menumpang kasih...
Sebelum ke sana sempat aku mendobi dulu dan makan benda alah kat bawah tu, lembut sikit:


Sampai rumah Pn.Puteri Nuur At-Terawis aku bergolek-golek kejap melihat karenah lucu anak2 kecil yang chumel sebelum kami menjalankan operasi midnite kami > Movie Time di GSC Alamanda meononton DUE DATE...
Keesokkan harinya ke KLCC selepas setengah hari berfikir apa yang nak dilakukan dan ke mana hala tuju kami...
Pn.Puteri dah berjanji pada putera dan puteri nak berjalan2 makanya kenalah tunaikan...
Aku jadi photographer jap..Sukaaaaa...=)

* Why MinMin buat muka macam tu? *

* My Fav. Pict.*
Balik dari KLCC aku melepak lagi rumah Pn.Puteri..
Malam tu aku dinner di Bangi..Ingatkan nak la pergi restoran chinese muslim tapi tak ada rezeki sebab penuh...
Just tapau dim sum jek...
Makan di kedai pak arab tapi pangkahhhhhh...sebabnya xsedap...
Malam tu keletihan dan aku layan lepak tido sana..
Esoknya hari Ahad sebelum balik singgah ke Alamanda dulu repair beg dengan Pn.Puteri...
Minum2 di Old Town White Coffee tapi sesungguhnya memang pangkahhhh...
Service teruk...
Lepas tu petang balik ke Shah Alam...
Dalam aku berjalan2 melepak tu, sebenarnya aku sakit gusi dan bengkak tak surut2...
Aku nak makan buka rahang pun susah...
Malam tu bantai makan ubat lagi dan sental ubat surut bengkak..

Isnin pagi nekad ambil time off nak jumpa dentist...
Tanpa appoinment...
Nasib aku baik sebab ada yang tak datang appoinment dan aku dipanggil selepas dekat 2jam menanti okkkk..
Aku datang masa klinik baru buka...
Aku ke klinik pergigian Khairuddin..
Doc Khairuddin yang dah kira berumur tapi sedap je mata pandang dan baik, cakap soft..
Aku yang takut jumpa dentist ni boleh buat lawak masa masuk bilik rawatan...
Aku terdiri diam depan pintu lepas tengok semua equipment2 dia..
Tapi macam aku kata pasal Doc tu, aku rela la dia cek gigi aku dan gusi...
Xsampai bape minit, selamat aku say Bye2 kat wisdom tooth aku...
Dan dapat MC...
Satu ari makan ubat, tido dan kepala rasa lalok...

#Lepas ni nak wat appoinment untuk buat filling gigi lak..Tak takut dentist dah...=)

0 comments: