Thursday, December 2, 2010

* Private Investigator *

Rasa macam nak tukar kerjaya lak...
Membe2 pun sokong..
Lumayannnnn...
Hehehe..Jangan sesekali bagi satu info kat aku yek...
Dalam masa yang singkat aku leh korek sampai ke akar umbi...
Bwahahaha..(gelak ajaran Puan Puteri)
Silap besar la kalau nak sembunyi dari aku...
Ngeh3...
Kalah Sherlock Holmes bila aku wat keje...
Banyak kali buat dah dari zaman2 sekolah lagi tapi dulu xcanggih macam sekarang...
Aku kan senang sangat ingat benda mengarut jadi bila mengarut fikir mengarut bila disimpulkan dapatlah idea..
Tapi idea tak mengarut okkk...
Dapat info2 lain dan data2 lain secara tepat lagi padat..
Terbongkar segala2nya...
Diakui oleh Zila...

Dua ari ni ada sorang budak dah kena jejak habis2an dengan aku...
Nasib ko la budak...
Dari FB, blog, sekolah,result exam, tempat keje, status "sebenar",bf dia dan juga bagai2 lagi...
Betul2 nasib ko la yek budak..
Jangan jadi annoying sangat...
Sia2 jek...
Tapi memang aku buat semua ni bukan beriya..
Sambil duduk tunggu makanan aku online,tengah aku tengok2 sikit aku nampak, sambil buat keje kepala aku leh fikir dan buat kesimpulan...
Multitask..hahaha..
So sesape yang gatal nak mencari pasal atau sebab, silalah...

Xpun sape yang teringin nak guna khidmat P.I, contactla saya...
Caj murah2 jek...
Baru la katakan..
Hahaha..
Ok2, aku gurau...
Jangan contact aku untuk jadi P.I...
Ini sekadar hobi bila ada orang yang annoyed sangat k...
Seronok sebenarnya bila menjejak orang nih even kita tak penah bersua muka...
Even tak pernah berkenalan pun...
Dulu Cik Anim kata aku stalked orang tapi bukan ye...
Itu secara tak sengaja..
Kali ni saya memang nak investigate,...
Dan ternyata berhasil...
Tapi jangan amalkan selalu..
Amalkan waktu masa2 tertentu atau pun masa bosan..hehe..LOL


* Macam aku kan? Mole sama tempat *
#Aku xkan buat apa2 kat budak tu...Aku nak tengok rentak dia je...Budak2..Payah nak kata apa...Aku poun dulu penah "sengal" gak just xla "G" macam tu...Tapi rasa parah gak la aku tahan bahana wat pantauan nih...adeh..=P

0 comments: