Sunday, December 5, 2010

* Koko Krunch *



Koko Krunch.....
Tadi keluar kejap ke Pekan semata-mata cari benda alah tu dan beli kain buat baju sekolah Si Kecik Eryn...
Aku memang xmakan sangat benda nih tapi adik bongsu aku memang..
Sarapan asasi dia tiap2 hari,...
So dijadikan cerita baru2 ni dia dok layan koko crunch duo lak...
Ada 2 minggu lepas  mak cite si Kecik ni mesej adik Ngah aku...
Kirim Koko Krunch Duo...
Bila balik, Si Angah ni pun hulurkan plastik berisi Koko Krunch...
Si Kecik tengok dalam plastik lalu berkata :

Si Kecik : Angah, kenapa ada dua?
Angah: Kata tadi nak Koko Krunch dua...Angah beli dua la...
Si Kecik: Kita kata, beli Koko Krunch DUO...Yang ada dua warna tu....Bukan beli Koko Krunch dua kotak...
Angah: Lain kali cakap biar terang....
Si Kecik: Kita tak cakap, kita mesej, mama pun simpan lagi tau mesej tu...

Adeh, adik2 aku nih...
Ada2 je..Si Kecik pun satu hal, nasib baik mood abang dia baik nak melayan dia punya order...
Lagi mau kecoh, tapi mak kata abis gak dia makan...

# Kat kampung aku memang seronok tengok gelagat adik2 aku lagi2 bila kalau si Angah tak outstation tapi semua tu xleh cuci pale aku dari ingat pasal keje dannnnn pasal org tu..Aishhh, Si Gedik tu jugak...

0 comments: