Friday, December 10, 2010

* Dentist? *

My wisdom tooth already start to make me feel ARGHHHHH....\
Actually company yang aku keje sekarang ada peruntukan untuk dental tapi aku je yang cuak nak jumpa dentist..
Last aku pergi jumpa dentist kalau tak silap tahun lepas tapi bukan aku yang wat rawatan yek kawan2...
Adikku si Eryn yang jumpa pasal gigi dia..
Aku rasa aku jumpa dentist atas dasar gigi ake sendiri ialah masa aku still study lagi..
Waktu tu aku sem3 ...
Bapak lama dah...
Akhir2 ni gigi aku start wat hal lak....
Adik beradik aku, aku ni kira spesis paling rajin jaga gigi tau tapi kompius lak bila tengok aku yang selalu ada masalah dengan gigi...
Mak kata sebab aku tak minum susu...=P
Ni dah dekat hujung tahun dan sedang berkira2 nak wat appoinment jumpa dentist..
\Tapi saya takuttttt...
Bwahahaha..dah tua bangka pun takut jumpa dentist..P

# Sesungguhnya wisdom tooth ku perlu dicabut dan satu lagi perlu wat minor surgery..Kompom...Adeh, bape la kena caj lak karang...Tapi takpe, company ada cover sikit kang..=P

2 comments:

oya zihanee said...

+ min~~ haku ade tag ko... http://sukekopi434.blogspot.com/2010/12/tag-blok-larian.html

Min Min said...

adeh oya, tag?huhuhuhu...