Tuesday, December 28, 2010

* Busy ke? *

Sunyi sepi kan blog aku semenjak dua menjak nih...
Sebenarnya banyak benda nak share tapi aku tak dan nak update,...
Tunggu aku balik kampung nanti ek, kalau aku rajin aku update kisahku dalam dua minggu ni..
Ohhh...Year end 2010 ku sangat busy berbanding 2009...

#Balik kampung malam esok dan balik semula Shah Alam Isnin malam...Best kan?
Hahaha...Dan ke update blog nanti? bwahahaha...Sekian saja lintas langsung dari saya di sini yang sedang menonton Hawaii five-0...

3 comments:

Puteri Nuur At-Terawis said...

Bila balik kampung? :)

cik bebel sentiasa said...

jelesssssss

Min Min said...

Kak,
kalau larat balik keje nanti kemas2 trus gerak..
Kalau xlarat pg sok la blk...

Ila, sudahla kamu...jagalah anak2 baru yang daftar kat perlis tu..=P
Chinese new year karang blk la...