Thursday, December 9, 2010

* Aku Surrender *

Yup, aku rasa aku nak surrender...
Makin aku baca, makin aku tengok makin aku rasa aku dah tertinggal...
Makin jauh...
Tahun baru konon pasang azam baru nak kejar tapi yang nak dikejar macam dah terlepas je...
Actually bukan macam tapi dah memang terlepas..
Pagi ni aku baca komen kat profil picture orang tu, nasib baik air mata aku tak meleleh depan PC nih...
Kalau tak mau haru biru opis aku naik heran tengok aku si budak sempoi lagi slumber melelehkan air mata...
NAmpak slumber tapi dalam hati aku pun ada taman la...
Memang la aku bukan spesis nak control2 ayu, poyo2 nak sopan santun pijak semut pun tak mati, tapi aku still ada perasaan la dol...
Apa yang terjadi akhir2 ni buat aku jadi pendiam...
Aku banyak no komen...
Aku tak nak cakap pape, just tengok je dari jauh...
Siapa aku untuk berkata2...
Useless if I'm saying anythings...
Orang2 yang rapat denganaku semua marah, semua bising...
Ke mana hilangnya aku yang bersemangat macam dulu..
Sorryla geng, aku macam tak de perasaan dah..
No feeling at all...
Hilang, maybe sebab dah letih rasa tersilap sebab rasa macam tu kat spesis tu...
Orang tu dan 7 YRS guy sama jek...
Sebab diarang dari pahaman, aliran yang sama ke?
Itu aku tak tahu nak kata apa...
TApi memang sepesen jek....
Tukang pengaman kat tengah2 pun masih orang yang sama, MY BFF...
Apapun spesis diarang ni memang dilahirkan kat dunia untuk lukakan spesis aku kot...
Adeh beb, aku jadi kritikal dah ni...
TAkpe2, aku ada masa lebih kurang 2tahun lagi dr tarikh my Bonda terchenta bagi....
Aku malas nak fikir2...
Buat aku tak ada mood makin teruk je...
Selalu aku terfikir, aku tertanya2

 "Ya Allah, kenapa terjadi lagi? Aku tak kuat, tapi sentiasa diduga....Apa yang akan terjadi?  Ya Allah, apa yang ingin Kau tunjukkan padaku?..."

Rasa berdosa bila tertanya2 macam ni...
Biarlah...
Let it follow the flow...

# Pagi2 bikin aku sentap, len kali aku rentap usus tu kang ha, baru tau...=(

1 comments:

DiNa-DiaNa said...

terlalu mengharap pada spesis yang tak boleh di harap tu ker??

huh...
be strong ok..