Wednesday, November 3, 2010

* Happy Birthday Mak...~*

*Today is the day!!! Birthday for the most important person in my life...But sorry, I can't be there to celebrate..~*

Lebih kurang begitu bunya status Muka Buku diawal pagi ini..
Who's the most important person kalau bukan Bonda terchenta ku...
Insan yang dah melahirkan aku, membesarkan, menjadi teman dan penasihat tetap ku setiap masa tanpa mengira waktu..
Sentiasa memberi kata semangat tatkala aku jatuh, sentiasa berkongsi gembira tatkala aku diouncak kegemberiaan..
Seawal pagi tadi aku ucapkan Selamat Hari Lahir buat Bonda Terchenta...
Maafkan Along Mak, Along tak dapat balik tuk celebrate ngan Mak..

* Bonda ku dan Bunga memang tak boleh dipisahkan..=) *
# Ada orang kata kalau wish atau cite pasal someone  kat blog kita tapi orang tu xbaca, xguna katanya,...Tapi buat aku yang penting aku dapat luahkan untuk insan yang istimewa buat aku...

0 comments: