Tuesday, November 9, 2010

* Hahaha..Mokcik Rayo Bonar Nih..*

RAYO tau bukan KAYO!!!
Apa kes setakat Raya Qurban macam raya hape....
Jawapannya aku tak masuk opis seminggu minggu depan..
HAhaha..
No Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday mood...
HAhaha...
Suka Mokcik....
Audit pun xpayah attend..
Xpayah tengok muka makhluk Tuhan dari Jabatan Kesihatan Negeri Selangor yang aku tak suka tu...
Bagi can la sama budak baru bersemuka dengan Mamat tu..
Wakakaka...
Pagi Isnin aku fly yek...
Berjimba2 semalam di Jakarta dan esoknya balik sini terus balik kampung bercuti raya sampai weekend...
Buat teman2 yang tak dapat balik tu, jangan sedih yekkk...
Nanti aku bawa kuih raya dari kampung ekkk...
Ketupat, rendang  dan lodeh tak boleh janji sebab raya ari Rabu, aku balik ari Ahad...
Karang basi pulak....



# Sayang Boss aku, mula2 PA manager sorang tu booked tiket utk balik hari tapi dia tolong adjust aku stay sana semlm...Leh pusing cuci mata jap katanya..hahaha~

2 comments:

ila haron said...

samalah kita...hehehehehhehe

Min Min said...

suka ko ek...yg pasti akak xmasuk opis seminggu...xyah penin2tgk keje...