Tuesday, November 9, 2010

* Bila Xada Benda Tu...*

Ape kebendanya Min wei?
Benda yang bernama kamera la..
Aku separuh nyawa kutu...
Ada HP yang boleh guna tapi xde kamera...
Tadi kua makan ngan hsmate..
Makan sate 40 cucuk kat Sate Kajang Haji Samuri untuk 3orang kira macam haishhhh...
Siap ada satu cucuk tu macam hujung jari kelingking jek, siap aku buat kompelin..
Hehehe..mamat yang masak tu kata kitarang dah makan...
Isk, xkanlah kalau makan kayu tu elok jek lagi...
Lepas tu aku macam excited kua tipon nak amik gambo sate nan secucuk yang cacat tu dan muka tukang masak yang tak puasti ngan aku (sebab meja aku dkt ngan dapur , xde choices)
Tapi alahai aku lupa...
Xleh capture pix macam bese...
Aku mmg harap kat kamera HP jek..
Bukan aku xpenah ada kamera tapi kamera ku dihilangkan orang...
Almaklumla kan, aku ni kira spesis gila bergamba dan gila amik gamba...

* Kamera 1st aku dulu ala2 kamera ni..Aku beli dengan 1st bonus aku masa 1st job, tapi hilang masa adik Ngah aku pinjam..Masa tu kamera cmni masih mahal lagi..=( *


* Nikon D5000...Aku guna kejap jek tapi sempat wat amik gambo housemate aku kawin...Atas sebab2 tertentu kamera ni aku lepaskan ....*

Kamera cap NIKON memang best lagi sharp...
Biarlah ada orang kata gegar la, berat la, slowla but NIKON is the best for me...
InsyaAllah ye Cik NIKON...
See u soon...
Yang bese2 pun xpe...
Janji boleh capture muka cun sengal2 ubi aku nih...
Hahaha...

#Next week raya haji , g tempat orang pastu blk kg kompom merayap tapi xde kamera...Huhuhu,...Sadisss separa...Next target is camera (afta repair my HP la)

0 comments: