Tuesday, November 30, 2010

* Be Yourself *

Kalau aku senyap xbermakna tak ada apa yang berlaku..
Dan kalau aku membalas kata2mu xbermaksud aku xberkecil hati...
Bila masa aku tersenyum dan ketawa sebenarnya ada masa aku menangis perih dalam hati...
Mungkin di mata kalian tak terlihat apa yang tersirat...
Apalah sangat yang aku ada...
Ilmu tak setinggi mana, rupa sedang2 je...
Bahasa selalu terlajak kata...
Nak kata ayu tak ke mana, ganas semacam je...
Dah terbukti dengan kata2...
Tapi apa2 pun biarlah aku menjadi diriku sendiri..
Aku tak nak berpura2, bermuka2 hanya kerana sesuatu...
Aku mahu diterima kerana diri aku sendir bukan sebagai orang lain...
Sampai bila seseorang tu boleh berlakon menjadi orang lain...
Biarlah aku dengan prinsip ku sendiri...
Dengan pegangan dan keyakinan ku...
Andai sebelum ini aku boleh lakukan kenapa tidak sekarang...
Biarlah aku fokus dengan kerja2ku..
Biar kerja2ku boleh buat aku lupa semuanya...
Semua yang buat hati aku tersentuh...
Biarlah aku tertekan kerana kerja daripada aku terseksa kerana ................
Takkan ke mana...
Sia2 buang masa dan memenatkan je...

* Aku tetap Aku *

#Aku perlu luahkan,...

2 comments:

MY HEART said...

Salam kenal,

Jalan-jalan dan singgah sini ^_^.

Bersabar dengan apa jua dugaan. Insyallah berkat kesabaran kita akan di balas bahagia oleh-Nya.

Min Min said...

My heart,
TQ for your vist...=)
InsyaAllah semua become ok....aminnn...