Tuesday, October 19, 2010

* Weekend - The Other Guys *

Ini kes gatal dah lama tak tgk movie...
Lama la sangat padahal baik kampung ritu baru jek tengok Magika...=P
Nak sangat tengok cite lawak tapi sesungguhnya cite ini adalah cite yang menggunakan bahasa yang sangat !~!!@#$%^&*()_+|  dari awal sampai akhir...
Sapa2 yang teringin sangat nak belajar ~!@$#$%^&*()_+|...
Sila2 lah menonton cite ni...
Ade xde pun si penyangak boleh lak speaking English British dengan slang (kalau tak salah la)...
Aku yang pergi dengan seorang membe ni naik segan wooo...
Huhuhu..
Tapi kalau aku rasalah kalau g sendiri kompom muka aku slumebr...
Hehehe...
Menunjukkan aku masih tau malu la ek?
Actually cite ni lawak dan boleh buat aku gelak gila2....
Anyway sedikit sinopsis untuk semua :

NYPD Detectives Christopher Danson and P.K. Highsmith (Dwayne Johnson and Samuel L. Jackson) are the baddest and most beloved cops in New York City. They don't get tattoos - other men get tattoos of them. Two desks over and one back, sit Detectives Allen Gamble (Will Ferrell) and Terry Holtz (Mark Wahlberg). You've seen them in the background of photos of Danson and Highsmith, out of focus and eyes closed. They're not heroes - they're 'The Other Guys.'
Ada sape2 nak gelak tanpa segan silu , sila2lah pergi tengok cite nih...
Okla....
# Lain movie aku nak tengok, lain movie yang aku dapat....Anyway TQ to membe yek sebab boleh lak layan cite ni dgn aku...Dan tahniah ye Puan Puteri, MOKCIK MENANG LAGI!!! Saya tak menang ler...=P

0 comments: